Kerkdiensten 24 december tot en met 1 januari

• Zie voor algemene informatie “Algemene gegevens”

Spreekuur:

maandag 19.30 uur tot 20.00 uur.
Donderdag van 11.00 uur tot 12.00 uur.

Zaterdag 24 december Kerstavond
20.00 uur Kerstmis, met Dames-en Herenkoor t.i.v. Mathilde Steeghs-Franssen (verj), Jac. Steeghs en zoon Léon (gest.jaard); Karel Hendriks (verj) en Anna Hendriks-Wijnands (gest.jaard); Thea Schers-Kessels, David Schers, Britt Schers en verdere overl. familie.

Zondag 25 december Eerste Kerstdag
Attentie ! : Geen Eerste Kerstdagmis in Meijel. Alle parochies in de Parochiesamenwerkingsfederatie hebben vanwege de Energiekosten, ieder 1 Kerst-mis. In de avond, óf in de ochtend. Niet, beiden.
In Meijel is tussen 15 en 17 uur wel weer het optreden van Alzeleeve bij de Kerststal.

Maandag 26 december Tweede Kerstdag
Attentie ! : Slechts 1 H. Mis in het Parochiesamenwerkingsfederatie, om 10.00 uur in Helden.

1e en 2de Kerstdag is de kerk overdag open voor het bezoeken van de Kerststal. En ook in aansluiting, bij de Kribkesroute.

Dinsdag 27 december
Geen H. Mis in de dagkapel

Donderdag 29 december
H. Mis 09.00 uur (dagkapel) aansl. Aanbidding

Zaterdag 31 december Oudjaar
Geen Oudjaarsmis in Meijel. Wel, vanaf 20.00 uur in de dagkapel de jaarlijkse ‘Herberg’bijeenkomst. Met wafels, oliebollen en nog meer. Voor wie wil.

Zondag 1 januari Nieuwjaar / H. Maria, Moeder van God
11.00 uur H. Mis met Herenkoor t.i.v. Pastoor Jozef Schreurs; Piet Elshout (coll); een H. Mis uit bijzondere Dankbaarheid. Aansl. Peelneutje.

..