OLS Boodschap op ZA. 2 juli

OLS-Mis live te zien op Omroep P&M en Meijel24.

Traditiegetrouw wordt er ieder jaar één dag voor het OLS een Heilige Mis georganiseerd. Er bestaat hiervoor in Meijel geen mooier decor dan onze prachtige gerestaureerde St. Nicolaaskerk, die op deze avond uitbundig uitverlicht en versierd zal zijn in de kleuren groen en geel; de kleuren van onze Schutterij St. Willibrordus. (voor plattegrond-indeling Kerk OLS mis <klik hier>)

Op deze zaterdagavond 2 juli zullen genodigden omstreeks 18:15 uur vanuit het OLS-terrein richting St. Nicolaaskerk trekken onder begeleiding van het muziekkorps van Schutterij St. Willibrordus. De Heilige Mis wordt gevierd onder leiding van hulpbisschop Mgr. De Jong, Aalmoezenier Heemels, Deken Varela en Kapelaan Roger Maenen uit onze eigen parochie. Ook zullen Harmonie Eéndracht en diverse Meijelse koren meewerken om deze Mis op te luisteren en zullen ons ongetwijfeld een onvergetelijke herinnering meegeven. Deze bijzondere Mis moet je meemaken!

De mis begint om 19.00 uur. Omroep P&M zendt deze mis uit <KLIK HIER>.         Deze live-uitzending is ook te zien op Meijel24 <KLIK HIER>.