OOGST Feest Info DI. 20/9

In het Oogstdankweekend, wordt ook het Bevrijdingsmoment van Meijel op 25 september 1944 herdacht.

Maandagavond om 22.00 uur is daarvoor het VrijheidsVuur naar de kerk -op de plaats bij de al gesierde Levensboom-gebracht. Het Vuur blijft daar, tot na de Oogstdankmis. VrijheidsVuur de Peel heeft een speciaal nieuw mooi Logo, op de vlag.

En ook het Oogstdankfeest Meijel heeft een Logo gekregen. Deze laatste is ontworpen door: Frits Strijbos (Toeliedesign), vormgever ook van deze parochieweblog.

Voor alle foto’s van het brengen van het Vuur, door Floris Hölscher <klik hier>  Of zie ook de berichtgeving op Meijel24  <klik hier>

Kapelaan Roger Maenen.                                    (foto: Floris Hölscher)