week 34-2025: (door Roger)
‘Vanuit de zijbeuk’ is de vaste column op de zaterdag, die afwisselend wordt ingevuld door kapelaan Roger en Mat. Ze geven zo hun eigen kijk op persoonlijke ervaringen en gebeurtenissen in ons dorp, binnen de kerk of in ‘de grote wereld’. De ene keer ernstig, dan puntig en uitdagend en een volgende keer met een grote knipoog.
Weer naar school
Augustus, is de Oogstmaand.
Elke vrijdag om 17.00 uur brengen we het online-nieuws van: het Weekblad voor Deurne, NeerkantOnline en Meijel24. Zo willen we als weblog de van oudsher sterke verbondenheid tussen Meijel en Neerkant tot uiting brengen.
Mgr. Ron van den Hout is op 24 augustus, komende zondag, precies 1 jaar Bisschop van Roermond.

Wie heeft een mooie (Vakantie)foto, van een kerk? Bij ‘Kerkkiekje 2025’ is het mogelijk 1 keuze-foto in te sturen, tot 21 september 
wijze spreuk,
Nu de zomervakantie is geweest, is er ook weer Voetbal. Een favoriete sport bij de Jeugd. De nieuwste club-shirts worden intussen alweer gedragen.