Aankondiging van overlijden

D.d. 31 december 2022 is overleden

Jo Fuchs

in de leeftijd van 87 jaar

Gebbelstraat 2, 5768 ER  Meijel.

Uitvaartviering: Zaterdag 7 januari 2023 om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Begraven: Zaterdag 7 januari 2023 kerkhof Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

8 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Marian, Guus, Kevin en Joey. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies. Hij kwam altijd retesnel voorbij op zijn scootmobiel. Zoef zoef. De jongens zullen hem missen aan de zijlijn.

• Fam.Fuchs:gecondoleerd met het overlijden van Jo. We stonden vaker naast elkaar bij de repetitie van het herenkoor. Nog bedankt voor je inzet.Jouw stem zal helaas niet meer gehoord worden en die gaan we toch missen. Jan Weerts.

• Fam.Haex-Fuchs Sylvain en Henny

Onze Innige Deelneming met het overlijden van jullie vader. Veel sterkte gewenst.

• Fam Fuchs Jos Heel veel sterkte met overlijden van jullie vader,
    en nog heel veel sterkte in de komende dagen.
    Van zijn broeder Jos.

3 januari 2023 at 11:10

• Fam Fuchs gecondoleerd met het grote verlies van jullie vader hij had nog zoveel plannen maar het mag niet zo zijn a.wijntjes Heythuysen

• Eddy&Anita Meulendijks

Fam.Fuchs Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijden het is een groot verlies van Jo afz. Eddy&Anita

• Fam grevendonck-fuchs.

Bij elk afscheid wordt een herinnering geboren….
    Onze oprechte deelneming bij het verlies van jullie vader,opa ..
    Fam grevendonck-Fuchs , Danny en Karen.

Comments are closed.