Aankondiging van overlijden

D.d. 15 februari 2023 is overleden

Angeline ,Lieneke, de Leeuw-Parren.

in de leeftijd van 80 jaar

Hagelkruisweg 2B4, 5768 VX  Meijel.

Uitvaartdienst op: Woensdag 22 februari 2023 om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Crematie: Later in de middag zal het gezin Angeline begeleiden naar het crematorium.

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

39 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Toon en Nellie van Bree

Bart en kinderen gecondoleerd met het overlijden van Angeline
    Heel veel sterkte in de tijd die komen gaat
    Toon en Nellie van Bree

• Bart kinderen en familie

Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe met t overlijden van Lien.
    Koester de mooie herinneringen.
    Math en Hanny Pijnenburg-Geuns

• Maria en Ton Joris-Oomen

Gecondoleerd met dit verlies. Bart en alle betrokkenen heel veel kracht en sterkte om dit samen te verwerken.

• Sabrina Timmermans

Bart, kinderen, kleinkinderen en familie gecondoleerd en heel veel sterkte met het zo plotseling overlijden van Lieneke. Wat zal ze gemist worden…

• Bart en verdere familieleden,

Heel veel sterkte met het verlies van Lieneke

Sjaak en Tinie Joosten

• P & G Lemmen-Geurtjens

Fam: de Leeuw
    Fam: Parren
    kinderen – kleinkinderen.
    Gecondoleerd en sterkte indeze moeilijke dagen. Wij koesteren de mooie herinneringen aan haar.

• Bart, kinderen, fam de Leeuw , fam. Parren, gecondoleerd met het overlijden van Leineke. Veel sterkte gewenst .
    Nel Jac Fransen

• Jan en Pita Berben

Fam. De Leeuw en Fam. Parren gecondoleerd, heel veel sterkte en troost.

Jan en Pita Berben-Knapen.

• Bart en familie:Gecondoleerd met het overlijden van “Lieneke’. Veel sterkte voor nu en in de komende tijd.

• theu en leenverheijen

Bart, kinderen kleinkinderen en familie,gecondoleerd en heel sterkte met het verlies van ,Lieneke, Theu en Leen Verheijen

• Bart,Kinderen en Kleinkinderen.
    Gecondoleerd met Angeline,Moeder en Oma.
    Heel veel sterkte,met de leegte die zij achterlaat
    DE moeilijke tijd die komen gaat.
    Snijden doe pijn
    Maar helemaal afgesneden zijn doet verschrikkelijke pijn.
    Kan hierover meepraten?????

• Bart, kinderen en kleinkinderen gecondoleerd met het overlijden van je vrouw, jullie mam en oma… heel veel sterkte voor de komende tijd… Harrie Janssen Kerkveld 14 🍀

• Gerrit en Mariet Moors

Bart kinderen en kleinkinderen gecondoleerd met het grote verlies van Lieneke

Gerrit en Mariet Moors

• Jac en José Smeets Knapen

Bart, kinderen, kleinkinderen en familie.
    We wensen jullie heel veel troost en sterkte!!

• Theu en Truus Broens

Bart en familie gecondoleerd met het overlijden van Lieneke veel sterkte voor nu en in de komende tijd.

• Bart kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met het verlies van Lieneke Jan Annemie van Eijk

• Marielle Verbrugge

Bart, Henk, Geert en Ellen, kleinkinderen en de rest van de familie, gecondoleerd met het plotselinge overlijden van Lieneke. Wat zal ze gemist worden. Heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat.

Jan en Marielle Verbrugge

• Christian Beerens

Bart, Henk, Geert en verdere familie, heel erg gecondoleerd met het overlijden van Lieneke en oma. Goh wat gaat het toch snel.

• Mart en Til Peggen.

Bart, kinderen, kleinkinderen en verdere familie gecondoleerd met overlijden van Lieneke. Heelveel sterkte en kracht in deze moeilijke dagen.

• Danielle Van Susteren

Bart, kinderen, kleinkinderen en familie.
    Gecondoleerd met het overlijden van lieneke. Koester de mooie herinneringen aan haar.
    Voor nu en de komende dagen heel veel sterkte gewenst samen.
    Fam. Van Susteren – de Bruin

• Fam.Gorts -Bessems

Bart ,kinderen en kleinkinderen wij wensen jullie heel veel troost en sterkte in deze moeilijke tijd.

• Bart en verdere familie heel veel sterkte met dit plotseling verlies van Lieneke we zullen haar ook missen op de welfare
    Gertie Bukkems

• Fons en Mirjam Hendrikx.

Heel veel sterkte samen en kracht voor de komende tijd. Geniet samen ook van de fijne herinneringen.

Fons en Mirjam Hendrikx Strijbos.

• Anneke Peeters-Scheres, Angela en Henk Segers-Peeters

Familie, heel veel sterkte toegewenst met het overlijden van Lieneke.

• Bart Henk Geert en Ellen en kleinkinderen en de verdere Familie de Leeuw en Familie Parren gecondoleerd na het zo snel heen gaan van jullie
    Lieneke.
    Een heel lief en mooi MÉÉLS meisje is niet meer.
    Sterkte en nog meer kracht voor nu en de tijd die komen gaat.
    ❤️

• Truus Martens-Mennen

Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw, moeder en oma. Heel veel kracht gewenst met het verwerken van dit grote verdriet.

Comments are closed.