Aankondiging van overlijden

D.d. 7 juni 2023 is overleden

Miriam Klein Zieverink-Naus.

in de leeftijd van 55 jaar

Kerkveld 42, 5768 BB  Meijel.

Afscheidsdienst: dinsdag 13 juni 2023 om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel, waarna aansluitend begraven op begraafplaats Meijel.

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

22 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Ger en Sandra heeskens

Jan. Conny. Cindy en iedereen die haar lief had
    Heel veel sterkte om dit verlies te dragen

• Jos en Gerrie Gielen

Jan, Connie en sindie, en iedereen die haar lief had heel veel sterkte en kracht voor nu maar zeker voor de tijd die komen gaat…….
    Jos en Gerrie Gielen-Huijerjans

• Heel veel sterkte toegewenst met het veel te vroege overlijden van Miriam.
    Henk en Angela Segers-Peeters

• Coen en Patricia

Jan en kinderen heel veel sterkte met het verlies van Miriam voor nu en de komende tijd

• Mia Meeuwis, Pieter, Annemiek

Jan Conny en Cindy
    Heel veel sterkte en liefde om samen afscheid te kunnen nemen van jouw lieve vrouw en jullie lieve moeder Miriam. Samen ben je sterk❣️

• Silvie & Fred Tom & Bas van Rijt

We wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.✨️💖✨️

• Jan, Conny, Cindy en verdere familie heel veel sterkte met dit grote verlies. Harrie Janssen Kerkveld 14.

• Jan, Conny en Cindy en verdere families , veel sterkte met dit veel te vroege verlies van Miriam.
    Gerrit en Mariet Moors

• Grad en Annie Basten beijers

Jan en kinderen heel veel sterkte met het verlies van je vrouw en moeder .

• Familie Klein – Zieverink en Familie Naus gecondoleerd na het veel te vroege overlijden van jou Vrouw jullie Mam Schoonzus en Tante Miriam.
    Heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor dadelijk om dit grote verlies een plaats te kunnen geven.
    ❤️

Comments are closed.