Aankondiging van overlijden

D.d. 1 augustus 2023 is overleden

Mariet van Pol-Janssen.

in de leeftijd van 76 jaar

Schoolstraat 1, 5768 AN  Meijel.

Uitvaartviering: Zaterdag 5 augustus 2023 om 14.00 uur in de St Nicolaaskerk te Meijel

Begraven: Zaterdag 5 augustus 2023 kerkhof Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

43 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Maria Joris-Oomenen Ton

Gecondoleerd met het overlijden van mam/oma. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

• Marielle Verbrugge

Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder en oma. Heel veel kracht en steun voor nu en voor de tijd die komen gaat.

• Van harte gecondoleerd met het overlijden van Mam schoonmoeder en Oma

Veel sterkte gewenst

Annie en Bert

• Van harte gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder, oma.
    Heel veel sterkte.

Pieter Karis
    Ankie van Heugten

• Hettie en Leo Tittulaer

Familie van Pol,

Gecondoleerd met jullie verlies van Moeder, schoonmoeder, oma.
    Sterkte , steun en liefde bij elkaar om dit verlies samen te dragen.

• Theu en Leen Verheijen

Van harte gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder, oma.Heel veel sterkte, de komende tijd.

• Tinie en Sjaak Joosten

Heel veel sterkte met het overlijden van jullie moeder schoonmoeder en oma
    We hebben een mooie leuke tijd gehad met Mariet tijdens en na het bridgen bij Oranje Hotel
    Tinie en Sjaak Joosten

• Beste kinderen ,kleinkinderen en familie,wat was het stil,jullie moeder en oma ,ik wens jullie heel kracht en sterkte met dit verlies,groet jet Luijten

• Wat een verdrietig nieuws.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal!

Math en Hanny Pijnenburg

• Ger en Nel Theeuwen

Gecondoleerd,
    heel veel sterkte voor nu
    en in de tijd die komen gaat.

Ger en Nel Theeuwen.

• Gerrit en Mariet Moors

Mieke Rob en kinderen en verdere families heel veel sterkte in deze moeilijk tijd en de toekomstige tijd

• Nico en May Petit

Geschrokken hoorden wij van het overlijden van jullie mam, schoonmoeder en oma. Wij wensen jullie heel veel sterkte om dit verlies samen te verwerken. Het zijn enkel de waardevolle herinneringen die overblijven, blijf deze koesteren.

• Yvonne en René Coumans

Heel veel sterkte gewenst bij dit verdrietige nieuws. Koester de mooie herinneringen aan mam en oma.

• Miriam Bakker-Gielen

Gecondoleerd allemaal met het verlies van jullie Mam en schoonmoeder en Oma Mariet.Een mooi mens met veel humor en mooie uitspraken.Heel veel sterkte allemaal.Heel veel mooie herinneringen laat ze na.En die mogen jullie koesteren.

• Gecondoleerd met het verlies van mam en oma heel veel sterkte gewenst nu en ook voor de tijd die komen gaat wiel en jose kuepers

• Fam. van Pol heel veel sterkte met dit droevig verlies van jullie lieve moeder schoonmoeder en oma Vera Houben-Strijbos Roggel

• Gecondoleerd,met het overlijden van Moeder Schoonmoeder en Oma.
    Hee veel sterkte met dit zware verlies.
    De leegte die zij achterlaat
    De moeilijke tijd die komen gaat.
    Snijde doet pijn
    Maar helemaal afgesneden zijn
    Doet heel pijn
    Leef met jullie mee.

• Fred, Silvie Tom & Bas van Rijt

Wat een verdrietig nieuws,
    Wij wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ✨💖✨

• Ed Janssen en fam.

Gecondoleerd met dit intense verdriet! Heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies van Mariet!

• Familie van Pol, kinderen en kleinkinderen gecondoleerd met het overlijden van jullie mam en oma. Heel veel sterkte voor de komende tijd… Harrie Janssen Kerkveld 14 Meijel

• Mart en Angeline Segers

Familie Van Pol, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie mam, schoonmoeder en oma.

• Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder
    Veel sterkte voor de tijd die komen gaat
    Frans Kuijpers,
    Pastpaedje 31

• Gecondoleerd Familie van Pol – Janssen na het te snel en te vroeg overlijden van jullie Mam , schoonmoeder en OMA Mariet.
    Een heel mooi , sociaal en lief mensen mens , is helaas niet meer.
    Heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor dadelijk om dit heen gaan een plaats te kunnen geven.

❤️

• Nel Jac Fransen Geurtjens

Familie van Pol kinderen en kleinkinderen gecondoleerd met het verlies van Mariet, mam,schoonmoeder en oma

• Gecondoleerd met het overlijden van jullie mam, schoonmoeder en oma.
    Wij wensen jullie veel sterkte.

Groeten Toine, Annemiek, Mees en Pam.

• Condoleances aan de Familie van Pol. Dragen mooie herinneringen vanaf 1965 in Linne tot een diner aan de Vogelmolen in Haelen op 16 juni jl met de oude ballet vriendenkring. Leven mee van verre met dicht bijzijnde gevoelens.

• Gecondoleerd met het overlijden van Mariet. Veel mooie herinneringen rond de tijd dat Geer en Mariet de winkel begonnen en daarna. Heel veel sterkte gewenst in de komende tijd.
    Sjra, Anny, Neeritter

Comments are closed.