Aankondiging van overlijden

Dré van Enckevort.

in de leeftijd van 75 jaar

van der Steenstraat 55, 5768 AJ  Meijel

Afscheidsdienst op: Vrijdag 10 november 2023 om 13.00 uur St. Nicolaas kerk te Meijel

Begraven: Later op de middag zal het gezin Dré begeleiden naar Natuurbegraafplaats te Vlierden

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

22 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Familie v enckevort gecondoleerd
    met het overlijden van Dre heel veel sterkte nu en de tijd die nog komen gaat . Wiel en José kuepers

• Familie van Enckevort, gecondoleerd met het overlijden van Dre, heel veel sterkte voor de komende tijd. Harrie Janssen Kerkveld 14 Meijel.

• Fam Lemmen Kessels

Gecondoleerd met het overlijden van Dre
    Heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat

• Jan en Pita Berben

Familie van Enckevort-Haazen gecondoleerd heel veel sterkte en troost.
    Jan en Pita Berben-Knapen.

• Familie v. Enckevort Haazen, gecondoleerd met het overlijden van Dré, veel sterkte voor de toekomst.
    Nel Jac Fransen

• Ria en Chris Kömhoff

Fam. van Enckevort gecondoleerd met het overlijden van Dre. Wij wensen jullie heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.

• Karin Kessels-Jegers

Lieve Rien en familie, gecondoleerd en veel sterkte en kracht toegewenst om dit grote verlies te dragen.

• Gecondoleerd,met het overlijden van Dre.
    Heel veel sterkte met dit zware verlies
    de leegte die hij achterlaat
    De moeilijke tijd die komen gaat’
    Snijden doet pijn
    Maar helemaal afgesneden zijn
    Doet heel pijn
    Leef met jullie allen mee.

• Familie van Enckevortd gecondoleerd met het verlies van Dre
    Veel sterkte voor nu en voor de die komen gaat
    Frans Kuijpers,
    Pastpaedje 31

• Piet & Ellie van der Maazen

Familie van Enckevort,
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het overlijden van Dré. Ook al is hij niet meer hier naast jullie maar in jullie hart zal hij altijd zijn. En mooie herinneringen zullen jullie altijd koesteren ✨🥀🕯️

• Marielle Verbrugge (Grand café Goejje)

Gecondoleerd met het overlijden van Dré. Heel veel kracht en steun voor nu en voor de tijd die komen gaat.

Sterven is niet het einde, maar het begin van alle mooie dierbare herinneringen…

• Joep en Mia Basten

Heel veel Sterkte en Kracht toegewenst voor de Familie met het heengaan van Dre

Joep en Mia Basten

• Familie van Enkevort en Familie Haazen gecondoleerd met het toch nog vrij plotseling heen gaan van alleskunner Dré.
    Een mooi Meijels mensen mens is niet meer.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor dadelijk om dit grote verlies een plaats te kunnen geven.
    Heleen en Henk

❤️

• Silvia en René Brummans

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Dre, dat de herinneringen en alles wat hij gemaakt heeft jullie kracht geeft.

Comments are closed.