Aankondiging van overlijden

D.d. 17 december 2023 is overleden

Jan Heldens.

in de leeftijd van 89 jaar

Kapelkesweg 1, 5768 AW  Meijel, Zorgcentrum St. Jozef kamer 112.

Afscheidsviering: Vrijdag 22 december 2023 om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Begraven: Vrijdag 22 december 2023 kerkhof Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

9 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Fam Heldens ,Gecondoleerd met hetVerlies Van Jan Vader Schoonvader en Opa Heel veel Sterkte in de tijd die nog komen gaat ,✨

• Fam. Heldens:Gecondoleerd met het overlijden van Jan.Veel sterkte voor nu en in de toekomst.Jna Weerts

• Familie Heldens _Kessels
    Gecondoleerd met het overlijden van Jan.
    Heel fijne herinneringen aan Jan,als eerste toen hij langs de mensen ging
    met de melkkar,en als 2e jij kon daar altijd terrecht aan huis voor een bloemetje
    was een hele zachte vriendelijke Man.

• Familie Heldens en Familie Kessels gecondoleerd na het heen gaan van vader schoonvader en Opa Jan.
    Een echte mooie Meijelse mensen mens is niet meer…bij heel veel mensen bekend in het dorp zijn leven lang.
    Heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor dadelijk om dit grote verlies een plaats te kunnen geven.
    Hij wordt nu weer herenigd met zijn vrouw en ook nog anderen die hem al voor zijn moeten gaan.

❤️

Comments are closed.