Boodschap op DO. 29 juli

In het buurdorp Ospel, zijn 2 wegkruisen ‘weg’ gestolen -helaas. Drie anderen, zijn uit voorzorg door het Kerkbestuur van Ospel uit veiligheid weggenomen { zie bericht van: DI. 27/07 ).
In Meijel, is bij het veldkruis op de Hoek het informatiebord met tekst-uitleg gestolen.
En, in de kerk is de “Ideeënbus” aan het begin van de week overdag opengebroken.
Onbekend is, welke kostbare Ideeén van parochianen uit deze brievenbus zijn ontvreemd.
Mocht iemand een idee in de bus hebben gedaan, doe dat gerust nog een herhaalde keer.
1 ding, is Duidelijk: het forceren van de Ideeénbus, en stelen van kerkelijke spullen is “Geen Goed Idee!”

Kapelaan Roger Maenen.

One thought on “Boodschap op DO. 29 juli

• Kapelaan Maenen

UPDATE: ook het Uitleg tekstborden bij de Willibrordusput is ontvreemd- aldus Jac. Neessen, namens de Stichting Veldkapellen en Wegkruizen