Aankondiging van overlijden

D.d. 28 mei 2020 is overleden

Nelly Lammers-Hermans

in de leeftijd van 71 jaar

Kennedylaan 6, 5768 VM Meijel.

Crematie: Crematiedienst zal in besloten kring plaatsvinden in verband met het corona virus

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

10 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Toonen Nel van Bree

Hans kinderen en fam. Gecondoleerd met het overlijden van Nelly heel veel sterkte en vooral in de komende tijd
    Toon en Nel van Bree

• Hans, kinderen en familie heel veel sterkte met het overlijden van Nelly. Harrie Janssen Kerveld 14.

• Ger en Nel Theeuwen

Beste familie Lammers-Hermans,
    Heel veel sterkte met het overlijden van je vrouw Nelly, lieve moeder en hele lieve Oma.
    Voor nu en in de tijd die komen gaat.
    Ger en Nel Theeuwen van Heugten

• Hans en verdere familie gecondoleerd met je vrouw Nellie moeder en lieve oma,strekte in deze al zo,n moeilijke tijd Hans en Truus Strijbos.

• Hans & kinderen wij wensen jullie heel veel kracht en sterkte om dit zwaar verlies te verwerken!!! Jac & Vera Houben Roggel

• Mieke Timmermans

Was altijd leuk om jou te ontmoeten. Rust zacht lieve Nelly. Familie Lammers en allen die haar nu moeten missen gecondoleerd.

• Gecondoleard femillieh Lammers – Hermans mih UT veul steh vruug hingoh van Nel.
    Dizzeh strijd was vur hur Jammerlik NIEH teh winneh.
    HIEËL veul STERKTEH vur NOW en nog MIEËR kragt vur daalluk van ONS Ingrid en Henk .

• Marolien Boerkamps

Familie Lammers, gecondoleerd met het overlijden van Nelly. Heel veel sterkte bij het afscheid en ook voor de komende tijd!

• Pierre en Rita Ceulen

Niet te geloven dat je er niet meer bent Nelly. Wij bewaren hele fijne herinneringen aan jou Nelly als onze eerste buurvrouw in Meijel. Hans, Gisela, Roel en familie heel veel sterkte en we steken een kaarsje voor jullie op. Pierre en Rita Ceulen Maastricht

Comments are closed.