Aankondiging van overlijden

D.d. 28 augustus 2020 is overleden

Mia Mestrom-Sonnemans

in de leeftijd van 88 jaar

Pastpaedje 2, 5768 BD Meijel.

Uitvaartviering: In besloten kring vrijdag 4 september 2020 in de parochiekerk te Meijel

Begraven: Op vrijdag 4 september 2020 begraafplaats Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

14 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Fam. Mestrom en Sonnemans, gecondoleerd met het onverwachte overlijden van jullie mam en oma. Heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat ? Harrie Janssen en kinderen Kerveld 14.

• Joke en leo Bruijnen

BESTE fAMILIE; ,GECONDOLEERD EN VEEL STERKTE VOOR DEZE DAGEN MAAR OOK VOOR DE TOEKOMSTIGE TIJD. lEO EN JOKE BRUIJNEN.

• Beste Thei en familie,
    Gecondoleerd met het overlijden van uw vrouw, mama en oma. We wensen u veel sterkte voor nu en de komende tijd. Truus en Weerts.

• Beste familie Mestrom
    Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte gewenst in de komende dagen en zeker ook in de tijd die komen gaat. Wij wensen jullie hierbij alle kracht en liefde toe.
    Jeanne van de Vorst en Wil van der Coelen

• Gecondoleerd met het verlies van Mia.wij wensen Jullie heel veel sterkte. TON EN MARIET VERHEIJEN.

• Fam. Mestrom gecondoleerd met het verlies van jullie vrouw, mam en oma heel veel sterkte Giel en Frances Thijssen

• Harrie van den Berg

Familie Mestrom,
    Gecondoleerd met het overlijden van Mia, jullie mam.
    Sterkte!
    Harrie en Pieta

• Ger en Nel Theeuwen

Familie Mestrom,gecondoleerd met het overlijden van U vrouw,moeder & oma,sterkte voor nu en in de tijd die komen gaat.
    Ger en Nel Theeuwen van Heugten.

• Gecondoleard femilieh Mestrom en femilieh Sonnemans noh UT zoh plotseling hingoh van Mia.
    STERKTEH vur now en nog mieër kragt vur daalluk van ONS Ingrid en Henk ?

• Familie Mestrom Sonnemans, gecondoleerd met het verlies van Mia, Mam en Oma
    Moge goede herinneringen het grote verlies verzachten.
    Wij wensen jullie veel sterkte toe,
    Wilbert Mihaela Smeets

Comments are closed.