Aankondiging van overlijden

D.d. 27 maart 2022 is overleden

Corrie Schaareman-Jegers.

in de leeftijd van 68 jaar

Van der Steenstraat 30, 5768 AK  Meijel.

Avondwake: Vrijdag 1 april om 19.00 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Afscheidsdienst in besloten kring

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

27 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Christa Hendriks

Jeu, Familie Jegers, Familie Schaareman van harte gecondoleerd met het overlijden van je lieve vrouw, zus, schoonzus lieve tante. Heel veel sterkte toegewenst voor nu en de tijd die gaat komen

• Toon en Nel van Bree

Heel veel sterkte voor heel de fam.Jegers
    Van Toon en Nel van Bree en vooral in de komende tijd

• Heel veel sterkte familie Schareman en familie Jegers Vooral voor de komende tijd

• Fam. Schaareman en Jegers heel veel sterkte met het verlies van Corrie. Harry Janssen Kerkveld 14 Meijel.

• Fam Lemmen Kessels

Heel veel sterkte met het overlijden van Corrie voor de Fam Jegers en Schareman 🙏🏻🕯

• Fam.Schareman en Fam Jegers
    Wij wensen jullie allemaal ontzettend veel Sterkte en Kracht toe met dit grote verlies van Corrie!

• Beste Jeu en familie Schaareman en familie Jegers: Gecondoleerd met het overlijden van Corrie. Allemaal veel sterkte gewenst voor nu en de tijd die komen gaat.Fam Weerts.pastpaedje 15.

• Twan Marcel en Diny

Jeu en familie Schaaremans-Jegers Heel veel sterkte met het verlies van Corrie.

• Hein en Nellie Koenen

Een lief mens is niet meer. Heel veel sterkte met het verlies van Corrie, Jeu en familie.

• Beste Jeu , Familie Schaareman , Familie Jegers en de vele vrienden en bekenden…
    Gecondoleerd , van mij Henk , met het veels te vroeg heen gaan van Corrie.
    Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor de tijd die komen gaat.

• Beste Jeu,familie Jegers en Schaareman,
    Wat zullen velen je missen,altijd hulpvaardig en gewoonweg lief,zo zullen wij je herinneren,altijd een groet.Corrie we hebben echt mooie tijden gehad,ook met Harrie en mam Luijten.
    Jet Luijten,kinderen en kleinkinderen.

• Gecondoleerd met dit grote verlies Jeu en familie Jegers. Een mooi mens veel te vroeg en te jong van jullie heengegaan. De herinnengen aan fijne momenten samen blijven en die zijn er denk ik vele. Voor mij de verjaardagsfeestjes van ons Opa en Oma [ome Jo en tante Mientje] en ik zal Corrie’s schaterlach niet vergeten. Sterkte en we denken aan jullie.
    Frank & Karin Kessels-Jegers

• Jan Mariet kluskens

Jeu Schaarenman

Van Harte gecondoleerd met het grote verlies van jou vrouw Corrie, we wensen jou en familie heel veel kracht en sterkte.

Jan en Mariet kluskens

Comments are closed.