Aankondiging van overlijden

D.d. 31 augustus 2022 is overleden

Sjaak Hunnekens.

in de leeftijd van 101 jaar

De Paast 4, 5768 BJ  Meijel.

Uitvaartviering: Donderdag 8 september 2022 om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Begraven: Donderdag 8 september 2022 kerkhof Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

10 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Wiel en jose kuepers

Familie Hunnekens gecondoleerd met het overlijden van pap..opa en super opa veel sterkte de komende tijd .

• Sjaak, deze week nog stralend zittend als 101-jarige op “zijn” bank voor De Paast op de voorpagina met hierin zijn positief levensverhaal in het blad “Thuis bij Antares” en vanmorgen ontving ik een kaartje van de KBO met de aankondiging dat hij eergisteren helaas is overleden.
    Kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen, achterachterkleinkind, verdere familie en makker Bonnie van Harte gecondoleed met dit overlijden.

• Annemiek Van Enckevort- Franssen

Meijel zal een pracht mens moeten missen.
    Ik zal hem niet vergeten.
    Familie, veel sterkte gewenst!

• Familie Hunnekens gecondoleerd na het toch nog snel heen gaan van Pap schoonvader en Opa.
    Een heel mooi mensen mens is niet meer…
    Heel veel sterkte en kracht voor nu en voor de tijd die komen gaat.
    ❤️

Comments are closed.