Aankondiging van overlijden

D.d. 22 oktober 2022 is overleden

Toon Brummans.

in de leeftijd van 87 jaar

Steegstraat 2, 5768 AV  Meijel.

Uitvaartviering: Donderdag 27 oktober 2022  om 10.30 uur in de St. Nicolaaskerk te Meijel

Begraven: Donderdag 27 oktober 2022 kerkhof Meijel

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

12 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Van harte gecondoleerd met het overlijden van Toon
    Het is een triest bericht maar hij is wel uit zijn lijden verlost.
    Veel sterkte

• Fam. Brummans gecondoleerd met het overlijden van jullie pap en opa. Sterkte voor de komende tijd 🍀 Harrie Janssen Kerkveld 14 Meijel

• Familie Brummans-Parren:Gecondoleerd met het overlijden van Toon. Veel sterkte voor nu en de komende tijd.Jan Weerts

• Fam. Brummans, van harte gecondoleerd met het overlijden van jullie pap en opa. Veel sterkte gewenst.

Piet en Toos Joosten.

• Families Brummans en Parren van Harte gecondoleerd met het overlijden van jullie Pap, Opa en Toon.

• Wiel en Fien Janssen.

Gecondoleerd met het overlijden van Toon. Pap Schoonvader en Opa.
    Heel veel sterkte.

• Familie Brummans – Parren gecondoleerd met het heen gaan van Pap Schoonvader en Opa Toon.
    Heel veel sterkte voor nu en nog meer kracht voor dadelijk wens ik jullie toe.

❤️

Comments are closed.