Aankondiging van overlijden

D.d. 4 Juni 2022 is overleden

Mia Korsten-Beenders.

in de leeftijd van 88 jaar

De Paast 3, 5768 BJ Meijel.

Uitvaartviering: Donderdag 9 juni om 10.30 uur parochiekerk St. Nicolaas te Meijel

Crematie: Later in de middag zal het gezin, Mia begeleiden naar het crematorium.

Zie link “Condoleanceregister” Uitvaartbegeleiding van den Boom.

3 thoughts on “Aankondiging van overlijden

• Beste familie,

Van harte willen wij onze deelneming betuigen bij het verlies van jullie lieve moeder en oma. Veel sterkte.

Mia en Jo Basten

• Familie Korsten-Beenders. Van harte gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder en oma. Veel sterkte voor nu en de komende tijd. Jan Weerts,voormalig lid van het zangkoortje zorgcentrum Kapelkesweg 1.

• Kinderen en kleinkinderen van harte Gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon)moeder en oma !! Ik zal een gezellige buurvrouw missen op De Paast. Heel veel sterkte gewenst en een meelevende groet van Petra Gielen, De Paast 9.

Comments are closed.